گذشت

 

شکست عهد من و گفت: هر چه بود، گذشت

به گریه گفتمش: آری؛ ولی چه زود گذشت

بهـار بود و تو بودی و عشـق بود و امیـد

بهار رفت و تو رفتی و هـر چه بود، گذشت


نظرات 2 + ارسال نظر
آلبا دامبلدور چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام دایی علی
این شعر از کیه ؟ خیلی قشنگه یادمه بچه تر که بودم عنوان یه فیلم یا سریال بود ! " بهار بود و تو بودی "

سلام
نمیدونم بخدا
ضعف حافظه رو داشته باش!

آلبا دامبلدور پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

من تنبلو بگو . رفتم سرچ کردم این آدرس :
http://rezas.persianblog.ir/post/326/
اگه دوست داشتین همه ی شعر داره . اصلا براتون الآن همین جا کپی می کنم :
شکست عهد من و گفت: هر چه بود گذشت
به گریه گفتمش: آری‌، ولی چه زود گذشت
بهار بود و تو بودی و عشق بود و امید
بهار رفت و تو رفتی و هر چه بود گذشت
شبی به عمر گرم خوش گذشت آن شب بود
که در کنار تو با نغمه و سرود گذشت
چه خاطرات خوشی در دلم به جای گذاشت
شبی که با تو مرا در کنار رود گذشت
گشود بس گره آن شب ز کار بسته‌ی ما
صبا چو از بر آن مشک سود گذشت
غمین مباش و میندیش از این سفر که ترا
اگر چه بر دل نازک غمی فزود، گذشت

ایرج دهقان ملایری

شاعرشم انگار همین اسم بالاییه ست !!
خلاصه به پاسخ سوال دیرینه م رسیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد