این روزها



این روزها هوا همش ابری و بارونیه. آسمون پره از سایه‎ها؛ سایه‎های رهگذر غصه و دلگیری. همیشه ابر و بارون رو دوست داشته‎ام؛ اما کلاً تازگیها دلم خیلی تنگه. عجب سال بدی بود امسال: با بی‎دلی شروع شد و با تنگدلی داره تموم میشه. تموم میشه؟ هنوز که یه ماه دیگه مونده؛ خدا میدونه چه سوزی به ساز داشته باشه توی همین یه ماهه!

دیشب زیر بارون زده بودم بیرون و باز مثل خیلی از شبای امسال که از دلتنگی و تنهایی میزنم به جاده تا کیلومترها بی‎هدف برم؛ شاید کمی دلم واشه، یکی از آهنگای قدیمیم عجیب روی حسم نشست:

ای توبه‎ام شکسته! از تو کجا گریزم     ای در دلم نشسته! از تو کجا گریزم

خدایا خسته‎ام؛ خیلی خسته‎ام. کاش کسی بود تا مینشستم و براش حرف میزدم! کاش این حس گنگ مردونه توی وجودم نبود که سنگ صبور همه باشم و همیشه خودم بترکم اما حرفهام روی دلم بمونه! میدونم آرزوی معجره نشونة عجز آدمیه که از تمامی نیروی خودش بیخبره یا استفاده نمیکنه؛ اما خدایا یه معجزه کن!

آهنگ رو میذارم واسه دانلود. هر کی شنید و خوشش اومد، تقدیم به همون آدم!


لینک دانلود:

http://s1.picofile.com/file/7306515371/04_Az_To_Koja_Gorizam.wma.html

آواز: بیژن بیژنی

نظرات 2 + ارسال نظر
وحیده یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

سلاااااام
خیلی خوشحالم که میبینم بازم حضور دارین
من هم از حالتی که برای شما پیش اومد در وجدم
خوشحال میشم بازم بهم سر بزنین دوست عزیزم
امیدوارم از خوندن مطالبی که براتون نوشتم خسته نشین
راستی آهنگی که گذاشتین خیلی زیباست ، خیلی
هیچ میدونستین که من عاشق آهنگ وبتون شدم؟
زیبا ، دلنشین و سرشار از آرامش و...
در پناه خدا

سلام.
ممنونم، چشم، حتما!
از اینهمه روده‌درازیم عذرخواهم!

وحیده دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

سلام
خبر دارین که آدرستون رو اشتباهی تو لینک نظراتم نوشتید!
هی تلاش میکردم بیام اینجا نمیشد!!
تا بالاخره متوجه ریشهء مشکل شدم

سلام مجدد!
معذرت، چشم از حالا مراقبم خطا ننویسم. ممنون از تذکرتون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد