این روزها



این روزها هوا همش ابری و بارونیه. آسمون پره از سایه‎ها؛ سایه‎های رهگذر غصه و دلگیری. همیشه ابر و بارون رو دوست داشته‎ام؛ اما کلاً تازگیها دلم خیلی تنگه. عجب سال بدی بود امسال: با بی‎دلی شروع شد و با تنگدلی داره تموم میشه. تموم میشه؟ هنوز که یه ماه دیگه مونده؛ خدا میدونه چه سوزی به ساز داشته باشه توی همین یه ماهه!

دیشب زیر بارون زده بودم بیرون و باز مثل خیلی از شبای امسال که از دلتنگی و تنهایی میزنم به جاده تا کیلومترها بی‎هدف برم؛ شاید کمی دلم واشه، یکی از آهنگای قدیمیم عجیب روی حسم نشست:

ای توبه‎ام شکسته! از تو کجا گریزم     ای در دلم نشسته! از تو کجا گریزم

خدایا خسته‎ام؛ خیلی خسته‎ام. کاش کسی بود تا مینشستم و براش حرف میزدم! کاش این حس گنگ مردونه توی وجودم نبود که سنگ صبور همه باشم و همیشه خودم بترکم اما حرفهام روی دلم بمونه! میدونم آرزوی معجره نشونة عجز آدمیه که از تمامی نیروی خودش بیخبره یا استفاده نمیکنه؛ اما خدایا یه معجزه کن!

آهنگ رو میذارم واسه دانلود. هر کی شنید و خوشش اومد، تقدیم به همون آدم!


لینک دانلود:

http://s1.picofile.com/file/7306515371/04_Az_To_Koja_Gorizam.wma.html

آواز: بیژن بیژنی

دنیای ما




دنیای ما اندازة هم نیست

من عاشق بارون و گیتارم

 من روزها تا ظهر می‎خوابم

من هر شبو تا صبح بیدارم

 

دنیای ما اندازة هم نیست

من خیلی وقتا ساکتم؛ سردم

 وقتی که می‎رم تو خودم، شاید

پاییز سال بعد برگردم ...

 

دنیای ما اندازة هم نیست

می‎بوسمت؛ اما نمی‎مونم

تو دائم از آینده می‎پرسی

من حال فردامم نمی‎دونم

 

تو فکر یه آغوش محکم باش

آغوش این دیوونه، محکم نیست

صد بار گفتم؛ باز یادت رفت:

دنیای ما اندازه هم نیست ...

 

 

 

یکی از زیباترین احساسات من در این اواخر، مربوط هست به پریشب: شبی که مثل برف داشت برف می‎اومد و شاید هیچی جز این ترانه نمی‎تونست در اون نیمه‎شب برفی آدم رو منقلب کنه. میذارمش واسه دانلود. هر کی دانلود کرد، شنید و خوشش اومد، تقدیم به همون آدم!



لینک دانلود:

http://s2.picofile.com/file/7263856662/Payize_Sale_Baad_WikiSeda_.mp3.html