دنیای ما




دنیای ما اندازة هم نیست

من عاشق بارون و گیتارم

 من روزها تا ظهر می‎خوابم

من هر شبو تا صبح بیدارم

 

دنیای ما اندازة هم نیست

من خیلی وقتا ساکتم؛ سردم

 وقتی که می‎رم تو خودم، شاید

پاییز سال بعد برگردم ...

 

دنیای ما اندازة هم نیست

می‎بوسمت؛ اما نمی‎مونم

تو دائم از آینده می‎پرسی

من حال فردامم نمی‎دونم

 

تو فکر یه آغوش محکم باش

آغوش این دیوونه، محکم نیست

صد بار گفتم؛ باز یادت رفت:

دنیای ما اندازه هم نیست ...

 

 

 

یکی از زیباترین احساسات من در این اواخر، مربوط هست به پریشب: شبی که مثل برف داشت برف می‎اومد و شاید هیچی جز این ترانه نمی‎تونست در اون نیمه‎شب برفی آدم رو منقلب کنه. میذارمش واسه دانلود. هر کی دانلود کرد، شنید و خوشش اومد، تقدیم به همون آدم!



لینک دانلود:

http://s2.picofile.com/file/7263856662/Payize_Sale_Baad_WikiSeda_.mp3.html

نظرات 1 + ارسال نظر
وحیده دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ق.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

سلام
من عااااااااااااااااااااشق این آهنگ رستاک هستم
دانلودش نکردم ، چون دارمش
ولی ممنون که واسه دانلود گذاشتیش
راستی
چه عکس قشنگی
خیلی خوشم ازش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد