هوای خطر

 

 

     جواب سـؤالــم تـو  باشـی اگــر،

ز دنیــا نـدارم ســـؤالی دگـــر

که من پاسخی چون تو می‌خواستم

مبــاد آرزویــم از این بـیش‌تر!

نشستم به بامی که بامیش نیست

شگــفتا: دلـم می‌زنـــد بــازتر!

نفس‌گــیر گــردیده آرامشــم؛

خوشــا بــارِ دیـگر، هوای خـطر!

       برآن است  شب تا بخوابم؛ که شب

بـزن بــاز بــر زخــم من، نیـشتر!

دلم، جـُرأتـش قطره‌ای بیـش نیست

تو ای عشـق، او را بـه دریـا بـبـر!

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
z.o چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ب.ظ http://zar2020.persianblog.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی زیبایی دارین

سلام همراه گرامی!
ممنونم. من هم به وبلاگت سری زدم و خیلی لذت بردم از نوشته‌هات. امید به توفیق و سربلندیت دارم.
شاد و مانا باشی!

آلبا دامبلدور چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

وااااااای منم عاشق شعرای محمد علی بهمنی م . یه کتاب ازش گرفته بودم سال 84 به اسم وبلاگ شما : گاهی دلم برای خودم تنگ می شود . این شعره هم توشه . در ضمن یادتونه ناصر عبداللهی و پرویز پرستویی یه سری از شعرای اون کتاب رو توی کاست " عشق است " اجرا کرده بودن ؟ این شعرم داره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد